Ustronie Morskie

Poniedziałek, 19 października 2009 · dodano: 19.10.2009 | Komentarze 4

Dziś popołudniu chciałem dojechać plażą w okolice Gąsek, niestety na zachód od Kołobrzegu już się tak łatwo plażą nie jedzie (mnóstwo palików, o wiele więcej kamieni) i skończyło się na okolicy Ustronia. Przejechałem jednak kilka fragmentów plażą, m.in. przy urzekającym zachodzie słońca :-)
Jakieś przeziębienie mnie bierze, mam nadzieję, że nie pochoruję się (tfu, odpukać)

Kategoria Kołobrzeg 2009

tomski
| 08:48 środa, 21 października 2009 | linkuj Trochę mnie wzięło, zwłaszcza katar dokucza, ale będę żył ;-)
na szczęście wszystko przebiega bez gorączki, więc dziś popołudniu też zamierzam pojeździć. Zwłaszcza że znów jest pięknie. Pogoda wynagradza teraz okropny ubiegły tydzień :)
eliza
| 20:32 wtorek, 20 października 2009 | linkuj no właśnie, kierunkowa konsternacja:)
a jak samopoczucie?
tomski
| 12:12 wtorek, 20 października 2009 | linkuj Oczywiście, racja :))
jurasek
| 21:07 poniedziałek, 19 października 2009 | linkuj drobna korekta
na zachód to grzybowo dźwirzyno itd
a ustronie i gąski to na wschód