avatar Ten blog rowerowy prowadzi tomski z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 215950.77 kilometrów w tym 65642.41 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.58 km/h i się wcale nie chwalę.

Kołobrzeg 2013

Ustronie Morskie

Poniedziałek, 7 października 2013 · dodano: 10.10.2013 | Komentarze 0

Po zatruciu, dniu przerwy, kroplówce poprzedniego wieczora poczułem się nieco lepiej. Dzień był przepiękny, przed obiadem wylegiwałem się na plaży na słońcu, a popołudniu skusiłem się jednak na małą przejażdżkę. Było +16 i bezchmurnie. Nie mogłem się też oprzeć kąpieli w morzu koło Sianożęt, była to wielka frajda przy takiej pogodzie :)

Na szczęście zarówno przejażdżka jak i pływanie pozostały bez konsekwencji zdrowotnych ;) Choć następnego dnia nadal czułem się jeszcze potężnie osłabiony, a trzeba było jechać autem 500km do Wawy. Podróż przebiegła jednak bardzo dobrze :)

Sarbinowo

Sobota, 5 października 2013 · dodano: 10.10.2013 | Komentarze 0

Pobyt nad morzem zbliża się do końca. Pojechałem dziś znów na wschód od Kołobrzegu, do Sarbinowa. Między Sarbinowem i Gąskami popływałem chwilę w morzu. Uwielbiam to uczucie po wyjściu z zimnej wody, zastrzyk energii gwarantowany :)

Wracając zajechałem jeszcze w Kołobrzegu na chwilę na molo.

Niestety wieczorem zrobiło się mocno niefajnie. Zatrucie pokarmowe. Pół nocy wymioty, następny dzień cały przeleżany z gorączką, a wieczorem kroplówka z racji bardzo dużego odwodnienia...

Piątek, 4 października 2013 · dodano: 10.10.2013 | Komentarze 0

Ponownie do Mrzeżyna w dużej części plażą. I z aparatem. Zachód był nijaki ale jakieś pół godziny później chmury na horyzoncie zabarwiło się na czerwono i efekt był niesamowity :)

W okolicy Rogowa kąpiel. Przemogłem meduzowstręt, wszedłem nieco głębiej i tam ich już nie było ;) Popływałem 10 minut.

W drodze powrotnej, już na promenadzie nadmorskiej prawie przy samym ośrodku napotkałem stado dzików. Tuż przy drodze spokojnie ryły sobie w listowiu. Oswojone, te małe dały się głaskać po pyszczkach :) Ja nie próbowałem ale jakiś lokales z upodobaniem to czynił ;)

Czwartek, 3 października 2013 · dodano: 03.10.2013 | Komentarze 2

Znów rewelacyjna pogoda. Zabieram zatem ponownie lustrzankę i ruszam do Mrzeżyna. Prawie bezwietrznie, morze wygląda jak jezioro, idealnie gładka tafla. Fantastyczne warunki by pojechać plażą :)) co też czynię od Grzybowa. W Mrzeżynie kąpiel, niestety w wodzie aż roiło się od meduz, więc tylko się kilkakrotnie cały zanurzyłem przy brzegu i nie wchodziłem głębiej. Co poradzić brzydzę się tych ustrojstw ;)

W drodze powrotnej w porcie w Dźwirzynie porobiłem zdjęcia kolejnego przepięknego zachodu słońca :)

Zdjęciowo to były bardzo owocne 2 dni :) Na jutro też prognoza obiecująca.

Prawie do Sarbinowa

Środa, 2 października 2013 · dodano: 03.10.2013 | Komentarze 0

Dzisiejszy wyjazd z nastawieniem na porobienie zdjęć zachodu słońca. Zawróciłem ok. 1 km przed Sarbinowem by zdążyć na moją fotograficzną miejscówkę koło Ustronia Morskiego. Wracając przejechałem ok. 5 km plażą i na wysokości Gąsek wykąpałem się w morzu, w słońcu i przy bezwietrznej pogodzie była to ogromna frajda mimo jedynie +10 stopni :)

Zdjęcia również bardzo udane. Obłędna pogoda!

Wtorek, 1 października 2013 · dodano: 01.10.2013 | Komentarze 0

Dziś już ciężej było jechać plażą. Dobrze jechało się właściwie tylko na odcinku Rogowo-Mrzeżyno. Z tego względu powrót już ścieżką rowerową wzdłuż morza, z wyjątkiem tylko krótkiego plażowego odcinka w Grzybowie, by podziwiać kolejny piękny zachód słońca :)

Kąpieli w morzu koło Rogowa na dobre rozpoczęcie października też nie zabrakło :)

Poniedziałek, 30 września 2013 · dodano: 30.09.2013 | Komentarze 0

Fantastyczna jazda z wiatrem do Mrzeżyna, fantastyczna bo w dużej części plażą :) Powrót pod wiatr już znacznie trudniejszy i wolniejszy rzecz jasna ;) Piękny zachód słońca obserwowany na plaży w Grzybowie.

Mimo +10 i lodowatego północnego wiatru popływałem w morzu w Mrzeżynie. Kolejna granica przekroczona, w takich warunkach chyba jeszcze nie pływałem. I co ciekawe - nie zmarzłem jakoś bardzo hardkorowo (woda +13 czyli cieplejsza od powietrza). Czyżby wreszcie nie było zbyt ciepło, Morsie? :-)

Za Mrzeżyno

Niedziela, 29 września 2013 · dodano: 29.09.2013 | Komentarze 0

Genialna jazda plażą z Grzybowa aż za Mrzeżyno z wiatrem. O dziwo na przełaju lepiej się jedzie plażą niż na MTB. Może dlatego że rower znacznie lżejszy i mniej grzęźnie - ciekawe to ;) Z powrotem pod silny wiatr dojechałem plażą już tylko do Rogowa, na więcej nie miałem siły i pojechałem ścieżką rowerową lasem. Zjechałem na plażę tylko jeszcze w Dźwirzynie, obejrzeć fantastyczny zachód słońca :)

Nadal daję radę popływać 5-10min w morzu, ale woda robi się odczuwalnie chłodniejsza. Dzisiaj było przynajmniej słonecznie i szybko się ogrzałem po wyjściu z wody :)

Mielno

Sobota, 28 września 2013 · dodano: 29.09.2013 | Komentarze 0

Wycieczka do Mielna via Gąski i Sarbinowo. Dojechałem nawet kawałek za Unieście, zawróciłem po kąpieli w morzu ok. 3km przed Łazami bo czas zaczął naglić.

Podróż sentymentalna - w Mielnie spędzałem wakacje prawie 20 lat temu. Prawie nic się tam nie zmieniło, nawet nawierzchnia głównej drogi w miasteczku to nadal betonowe płyty ;) Jednak w Kołobrzegu i okolicach inwestuje się o wiele więcej.

Między Gąskami i Sarbinowem

Piątek, 27 września 2013 · dodano: 29.09.2013 | Komentarze 0

Bardzo silny wiatr z północnego zachodu. Kąpiel w Gąskach, odczuwalna temp chyba grubo poniżej +10 ale po wyjściu z wody czułem jakiś rodzaj ciepła od wewnątrz, ciekawe ;)