Niechorze, Rewal, Trzęsacz

Niedziela, 18 października 2009 · dodano: 18.10.2009 | Komentarze 7

To był wypad!!!!
Większość trasy piękną, prawie pustą plażą... po sztormie twardo jak na autostradzie :D
Przez większość dnia piękna, słoneczna pogoda.
Wspaniałe doznania, na odcinku Niechorze - Pogorzelica przez 10 km nie spotkałem nikogo! :)
Jechać plażą w zasadzie nie dało się jedynie za Niechorzem w stronę Rewala - sporo kamieni, wąsko.
W Trzęsaczu piękny punkt widokowy koło ruin kościółka na klifie...
W Rewalu wzdłuż nabrzeża też piękne widoki, w Niechorzu atrakcją niewątpliwie jest latarnia morska, w Mrzeżynie bardzo podobał mi się port rybacki.
Ale najpiękniejsza była ta jazda PUSTYMI, SZEROKIMI PLAŻAMI - jeszcze nigdy tak nie jeździłem, ale też nie codziennie sztorm tak pięknie zbija piasek - fantastyczna sprawa :)
I na koniec... w drodze powrotnej między Pogorzelicą a Niechorzem... wykąpałem się w morzu. :D Przy temperaturze powietrza +8, woda pewnie niewiele więcej. Tak, pewnie mi odbiło :D ale nie mogłem tego nie zrobić ani razu przez 3 tygodnie pobytu. Niemniej raz mi wystarczy, haha...

tomski
| 08:50 środa, 21 października 2009 | linkuj Oblałem, nie da się ukryć... i naprawdę nie mam chęci na powtórkę,
ale wspomnienia tej ekstremy pozostaną ;-)
jurasek
| 21:19 wtorek, 20 października 2009 | linkuj egzamin praktyczny na morsa oblany
eliza
| 20:34 wtorek, 20 października 2009 | linkuj oj chyba ta kąpiel Ci nie posłużyła...
tomski
| 12:13 wtorek, 20 października 2009 | linkuj o, to szkoda...
niemniej ja też już chyba za wiele nie pojeżdżę, mocne przeziębienie mnie wzięło...
pozdro
jurasek
| 21:05 poniedziałek, 19 października 2009 | linkuj waszmość na rowerze jeździsz a ja gore , buuuuuuuu
w czwartek jestem uziemiony

tomski | 13:31 poniedziałek, 19 października 2009 | linkuj Nigdy nie wiadomo, choć max widzę ma być +10 - ale wczoraj było jeszcze chłodniej - ta kąpiel była bardzo ekstremalnym przeżyciem :-)
Piękne dziś znowu słońce - zaraz na rower i mam nadzieję, że znów uda się plażą, tym razem na zachód :)
Pozdrowienia!
eliza
| 21:04 niedziela, 18 października 2009 | linkuj fajnie było latem w Trzęsaczu...
ale super wycieczkę dziś zrobiłeś! dobrze, że taki długi pobyt, bo podobno najblizszy tydzien ma być atrakcyjny pogodowo, nawet do 15 st - może się skusisz na jeszcze jedną kąpiel hardkorowcu! pozdrowienia:)