Rześko

Niedziela, 22 października 2017 · dodano: 22.10.2017 | Komentarze 0

W porównaniu do ostatnich, wyjątkowo ciepłych jak na październik dni, dziś nastała rześkość :-) Temperatura oscylowała w przedziale 7-9 stopni, wiał dość silny wiatr i chwilami kropił deszcz. Nie odważyłem się w tych warunkach pogodowych wejść już dziś do wody ;-) Posiedziałem chwilę nad jeziorem i nawet bez pływania zmarzłem doszczętnie ;)
Odwiedziłem też Czersk (spory odcinek zielonego szlaku przed samym Czerskiem został wyasfaltowany, na szczęście ten asfalt urywa się nagle i dalej do mostu zostało po staremu - czyli wertepy :) Dzięki temu na tym odcinku raczej nie będzie problemu wzmożonego ruchu samochodowego - umożliwia tylko dojazd do paru posesji.
Wracając na działkę pojechałem sobie jeszcze na południe, w stronę Sułkowic/Chynowa. Od Sułkowic pojechałem nieznaną mi wcześniej drogą wzdłuż torów, dojechałem w ten sposób do DK50 w miejscowości Nowe Grobice i zawróciłem.
Jutro lub pojutrze powrót do Warszawy po prawie 5 miesiącach. Oj, ciężko będzie się przestawić... Rower zacznie mi znów służyć głównie jako narzędzie ucieczki z miasta ;-)