Deszczowa masakra

Sobota, 21 października 2017 · dodano: 21.10.2017 | Komentarze 2

Miłe złego początki... Popołudniu i wieczorem miało nie padać i to uśpiło moją czujność. Do tego gdy wyjeżdżałem, świeciło słońce i było 14 stopni. Gdy przejeżdżałem mostem koło Góry Kalwarii, zaczęło kropić. Rzeczywiście, od północnej strony nadciągały ciemne, ołowiane chmury. Pomyślałem sobie - czyżby mżawka? Przecież radary jeszcze pół godziny temu nic nie pokazywały groźnego. Za chwilę jechałem już w rzęsistej ulewie, nad Rokolę dojechałem przemoczony do suchej nitki :/ Skoro byłem już cały mokry, przebrałem się w kąpielówki, wyżymałem mokre rzeczy, wywiesiłem (na mojej miejscówce jest mały domek) i poszedłem chwilę popływać ;) To było fajne! Gorzej było, gdy po pływaniu musiałem ubrać mokre rzeczy, ale kilka naprzemiennych serii pompek i przebieżek skutecznie mnie rozgrzało ;)
W terenie po tej ulewie było potworne błoto i kałuże, ale byłem na MTB, więc stwierdziłem, że z powrotem też pojadę terenowo. Momentami toczyłem się 10 km/h, do tego jak tylko ruszyłem w drogę powrotną, znów zaczęło mocno lać. Odpuściło dopiero w Górze Kalwarii, a gdy dojechałem z powrotem na działkę, okazało się, że tam nie padało wcale. Bywa i tak :)