• Temperatura -8.0°C

MPK

Niedziela, 30 listopada 2014 · dodano: 04.12.2014 | Komentarze 2

Bardzo zimno - w przedziale od minus 7 do minus 9 stopni. Do tego dość silny wschodni wiatr, więc temperatura odczuwalna była pewnie grubo poniżej -10. Jechało mi się jednak całkiem nieźle, grunt to dobry ubiór :)

Wycieczka super, nie obyło się jednak bez nieprzyjemnego zdarzenia. Na singlu nad Mienią zaatakował mnie bezpański pies. Osłaniałem się rowerem a on kilka razy próbował się na mnie rzucić i ugryźć, biegał ciągle dookoła i warczał... brrr. Odpuścił dopiero po kilkunastu minutach. Trzeba się koniecznie zaopatrzeć w gaz pieprzowy!

Kategoria MPK, 51-100km, wycieczka

tomski
| 21:43 środa, 17 grudnia 2014 | linkuj Masz pewnie rację, bo jego zachowanie było też o tyle dziwne, że nagle odpuścił, rozejrzał się dookoła i szybko się oddalił, tak jakbyśmy się znaleźli blisko jego domostwa.

Od tego zdarzenia nie byłem więcej w tym rejonie i sam się tam prędko nie zapuszczę...
oelka
| 12:26 piątek, 5 grudnia 2014 | linkuj Bezpańskie psy na ogół nie atakują. Raczej omijają ludzi na odległość. Podejrzewam, że ten mieszka niestety w pobliżu i mam tam swój teren łowiecki. Co oznacza, że w tym rejonie trzeba uważać.