nad Wisłą

Sobota, 29 grudnia 2012 · dodano: 29.12.2012 | Komentarze 2

Jeszcze długo jakakolwiek jazda w terenie będzie niemożliwa. Podjąłem dziś próbę wjechania do Lasu Kabackiego, gdyż byłem za dnia i łudziłem się, że będzie lepiej niż w nocy. Guzik. Takie lodowisko jakiego nie pamiętam - masakra! Ciężko ustać na nogach. Jak niepyszny uciekłem zatem na nadwiślańskie asfalty. Zimno i do tego dość mocno wiało. Miałem dość - po jeździe z przyjemnością wszedłem do ciepłego mieszkania :)

Kategoria 51-100km, tricross

tomski
| 21:55 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj Mnie lód paraliżuje na rowerze do tego stopnia, że albo zsiadam, albo przetaczam się z minimalną prędkością - powoduje to obawa, że glebnę i się połamię ;) W tym sezonie już zaliczyłem jedną tęgą glebę w lodowej koleinie na zjeździe przy 30 km/h. Myślałem, że jadę tylko po śniegu. Nic bardziej mylnego. Lód czaił się pod spodem ;)
lukasz78
| 21:58 sobota, 29 grudnia 2012 | linkuj Jest lód - jest impreza! Ja dzisiaj dwie śliczne gleby zaliczyłem :)