Roztoka

Niedziela, 25 listopada 2012 · dodano: 25.11.2012 | Komentarze 0

Kolejny już w tym miesiącu wypad do KPN. Pogoda dopisuje, trzeba korzystać :)
Start 12:20, 23 km dojazdu z Mokotowa (kawałek do Puszczy mam...) i koło 13:30 wjeżdżam do KPN w Dąbrowie. Bardzo dużo rowerzystów, ale wszyscy jakoś strasznie zapierniczają :) więc nie podłączam się na dłużej do nikogo, choć udziela mi się to na tyle, że też jadę szybko jak na siebie. Do tego jedzie mi się świetnie, lekko. No ale do czasu ;)
Od Palmir jadę zielonym szlakiem i tym razem udaje mi się sforsować przejazd przez bagna, choć w kilku miejscach i tak trzeba przenosić rower. Jestem zadowolony, bo pierwszy raz w tym roku udało mi się tamtędy przejechać. Zielonym dojeżdżam do Roztoki i po przejechanych 47 km jestem już naprawdę porządnie zmęczony. Szybkie tempo daje o sobie znać. Posilam się i momentalnie marznę. Po 15 min ruszam więc w drogę powrotną.
Wracam czerwonym, żółtym i zielonym szlakiem z powrotem do Palmir, tu łapie mnie zmrok. Dalej już standardowo przez Sieraków do Dąbrowy, Las Młociński, Las Bielański, Kępa Potocka... i odbijam na Stare Miasto i Trakt Królewski zamiast jechać nad Wisłą, bo wieje centralnie w twarz a ja już kompletnie nie mam siły. I to był dobry wybór, zabudowania nieco chronią od wiatru. W domu jestem o 18:15.
Oj, ciężki był ten powrót. Końcowe 20 km już na ostatnich nogach. Tak właśnie zemściło się na mnie mocne tempo w pierwszej części wypadu. Ale wycieczka i tak była wspaniała :-) Kto wie, czy nie ostatnia taka w tym roku, bo przyszły weekend ma być juz znacznie chłodniejszy.
A i jeszcze wracając natrafiłem na takie coś :)

Słabo trochę widać więc oto treść:
Ten obleśny, otyły kierowca Taksówki, z widocznymi brakami w uzębieniu, jechał po ścieżce rowerowej w okolicy Trasy Toruńskiej. Jest bardzo agresywny, naubliżał mi i gonił przez Bródno. Uważajcie na tego łobuza, a jak go spotkacie to pobłogosławcie staropolskim HWD T-aksówkarzu.