Inauguracja sezonu pływackiego :)

Niedziela, 22 kwietnia 2012 · dodano: 22.04.2012 | Komentarze 3

Bardzo fajny, terenowy wypad do Zalesia i pierwsza w tym roku kąpiel :) Bardzo krótka, woda lodowata, na dworze też chłodno (było po deszczu, +12). Gdyby nie znajomy który rano zaesemesował mi że rozpoczął sezon pływacki, pewnie bym się nie zdecydował, zwłaszcza że pod wieczór naprawdę zrobiło się dość rześko (byłem w Zalesiu po 18). W majówkę ma być prawie 30 stopni, więc teraz pływacko będzie już tylko z górki :))

Kategoria 51-100km, pływanie

mors
| 14:57 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Lukasz, mam nadzieję że nie pisaleś o mnie?
Morsów na BS jest kilku, nie wiem jak inni, ale ja kapię się WYŁĄCZNIE zimą!
Ewentualnie jeszcze wyobrażam sobie jesienią, ale wiosną i latem to trzeba już być hardcorem. (sic!)
Ja nim nie jestem.

A kąpiel w kwietniu, gdy powietrze NAGLE podskakuje do 30* a woda ma jakieś 10*, to jak dla mnie abstrakcja.
Co innego, jak porankami bywa ok. 0*.
tomski
| 09:59 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj No właśnie. Dla Morsa teraz jest już zbyt ciepło na kąpiele :-)
lukasz78
| 08:58 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Brrr... Aż mi się zimno zrobiło na samą myśl. Choć z drugiej strony mamy na BS Morsa, co to się kąpie cały rok :)