Zalesie

Niedziela, 20 listopada 2011 · dodano: 20.11.2011 | Komentarze 4

Piękna niedziela. Za ciepło się ubrałem, wg prognoz miało być +2 a było +9 ! Dobrze że wyjechałem dopiero przed 14, bo bym się w samo południe nieźle zagotował. Trasa max terenu do Zalesia :)
Może w tym roku wiosna będzie trwała do... wiosny? ;) W każdym razie póki pogoda tak dopisuje, trzeba jeździć :)

Kategoria 51-100km

tomski
| 22:33 niedziela, 20 listopada 2011 | linkuj i słusznie, a ja bym na Twoim miejscu do tych kijków jeszcze dodał narty biegowe. Świetny sport dający dużo frajdy i dobry trening przed sezonem rowerowym. Mnie bardzo wciągnęło :)
PrzemekR
| 22:23 niedziela, 20 listopada 2011 | linkuj U mnie cały czas lenistwo wypełza i mimo sporych wycieczek bywały dni leżenia do góry kołami. A teraz wziąłem się ostro za siebie i nie ważne co się dzieje, codziennie muszę wyjść na godzinkę na rowerze. Jeśli warunki będą ekstremalnie niesprzyjające do jeżdżenia rowerem mimo posiadania opon zimowych z kolcami, będzie chodzenie bez kijków lub z kijkami :)
Taaa na cyborga nie ma cfaniaka :P
tomski
| 21:41 niedziela, 20 listopada 2011 | linkuj pewnie, jesień jest wyjątkowo łaskawa w tym roku i korzystam rowerowo, gdy tylko mogę :) fajnie że Ty też znajdujesz czas i chęci na jazdę. Aczkolwiek do pierwszej dziesiątki to mi daaaleko, to są dopiero cyborgi rowerowe!
PrzemekR
| 20:29 niedziela, 20 listopada 2011 | linkuj Widzę, że nieźle dajesz czadu z wypadami na rowerze, cały czas 2 setki km za Tobą, ale też nie zawieszam roweru dopóki będą jako takie warunki :)