avatar Ten blog rowerowy prowadzi tomski z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 218580.53 kilometrów w tym 65642.41 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Zalesie

Środa, 21 września 2011 · dodano: 21.09.2011 | Komentarze 0

Postanowiłem się dziś z racji pięknej, letniej pogody wybrać aż do Zalesia i nie poprzestawać na Chylicach. Ruszyłem przed 17, via Kabaty i Konstancin dotarłem lasami do Zalesia o 18:15. Na miejscu oczywiście pływanie, o zachodzie słońca :) Woda cieplejsza niż w Chylicach, w Zalesiu jest płycej i pewnie to jest czynnikiem decydującym :) Kwadrans bardzo przyjemnego pływania i powrót, również terenowy przez Lasy Chojnowskie, Konstancin i Las Kabacki, który już po zmroku przejeżdżam cały, z Powsina zaczynając i kończąc na tyłach Reala :)
Pogoda jak na koniec września obłędna. Prognozy również. Nie kończę jeszcze pływania, co to to nie :) Jak prognozy się sprawdzą, przynajmniej do 5 października nie skończę sezonu :)
Temp. +19/+13 (za miastem, w mieście wieczorem 3-4 stopnie cieplej, nie spodziewałem się że różnica jest tak duża!)