avatar Ten blog rowerowy prowadzi tomski z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 218580.53 kilometrów w tym 65642.41 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Rokola

Poniedziałek, 12 września 2011 · dodano: 12.09.2011 | Komentarze 0

Piękna letnia pogoda skłoniła mnie do ponownego udania się nad jezioro :) Póki jestem na działce, trzeba korzystać, może jeszcze jutro uda mi się pojechać.
Woda już się pewnie zbytnio nie nagrzeje, noce coraz dłuższe i nawet jak za dnia jest ciepło, to w nocy się wychładza. Jednak popływałem kwadrans, dość długo jak na zimną wodę - jeszcze mam rezerwy w tolerancji na zimno :-)
Ponieważ jednak pływam już znacznie krócej niż w pełni lata, to i zacząłem ciutkę więcej jeździć - dziś przede wszystkim obrałem bardziej terenowy wariant, który długo był nieprzejezdny (w jednym miejscu po deszczu długo stoi woda, a wiadomo jaki był lipiec i sierpień...). Wreszcie jednak i tam jest już sucho!
Wspaniale się wracało, gdy temperatura raczyła spaść do +16 :-) Ta rześkość i chłód, rewelacja. W cienkim t-shircie i krótkich spodenkach było mi w tej temperaturze w sam raz - idealny komfort termiczny :)