Zalesie

Wtorek, 23 sierpnia 2011 · dodano: 23.08.2011 | Komentarze 0

Po 18-tej start, dziś kierunek Zalesie, dalszy ciąg testowania Sportstera. W łatwiejszym terenie pięknie daje radę, niczym rasowa przełajówka, wiadomo że sztywny widelec komfortu nie podnosi i trzeba trochę pracować rękami :) ale z drugiej strony po takim Lesie Kabackim gdzie główne ścieżki są jak autostrady można pomykać bardzo sprawnie i szybko.
Do Zalesia dziś w obie strony przez Siedliska i Żabieniec, bo w Lasach Chojnowskich jeszcze gdzieniegdzie rozlewiska. W Zalesiu pół godziny pływania w jeziorze.
W drodze powrotnej postanowiłem wyjechać z lasu przy Moczydłowskiej. Było już prawie kompletnie ciemno a ja bez lampki z przodu. Ale daleko przede mną ktoś jechał z oświetleniem, próbowałem go dogonić ale on też doginał. Cud że nie wpadłem po omacku w żadną dziurę :) Gdy zbliżaliśmy się do Moczydłowskiej on zawrócił i to była niemiła niespodzianka. Za chwilę wiedziałem dlaczego - przy wyjeździe z lasu gigantyczne błoto i rozlewisko. Na szczęście byłem w sandałach, było ciepło i przespacerowałem się zamiast zawracać ;) woda momentami aż do kolan.