Samobójca na Puławskiej

Piątek, 22 lipca 2011 · dodano: 22.07.2011 | Komentarze 0

Prognozy były deszczowe, ale deszcz miał być niewielki więc po 18-tej wybrałem się na wieczorne kręcenie. Było przyjemnie chłodno, momentami tylko popadywała mżawka. Najpierw do Plusa, potem Las Kabacki i Konstancin. Wracając widziałem na Puławskiej niecodzienne zjawisko. Jakiś chłopak na 29erze Speca (sic!), w cywilnym ubiorze, bez oświetlenia, jechał sobie zygzakiem prawie środkiem Puławskiej. :o Potem skręcił w Dolną, ja za nim, obserwując go. W dalszym ciągu jechał prawie środkiem, gdy nadjechał samochód, odbił w prawo ale chyba przyszło mu to z wielkim trudem - sprawiał wrażenie ostro naprutego :/ Dojechaliśmy do skrzyżowania z Sobieskiego a on jakby nigdy nic przeciął je na czerwonym, pojechał dalej Chełmską i zniknął mi z oczu :o Nie widziałem jeszcze czegoś takiego, przecież jakby Sobieskiego akurat coś jechało w tym momencie to byłby trup na miejscu...
Gość musiał być albo pijany, albo naćpany...