Antoninów

Czwartek, 21 kwietnia 2011 · dodano: 21.04.2011 | Komentarze 0

Wagary śródtygodniowe. Wycieczka do Antoninowa, odwiedzić Tatę na cmentarzu.
Ruszyłem o 12:30 i pierwsze, co mnie zaskoczyło, to gorąc. W słońcu było jak w pełni lata. Źle mi się jechało, po zimie odwykłem od takich upałów. W Konstancinie przyszła mi do głowy myśl, którą zrealizowałem w Zalesiu. Mianowicie otworzyłem sezon kąpielowy :-) Krótko, 2-3 min pływania, bo woda jeszcze bardzo zimna, ale zrobiło mi to bardzo dobrze. Po kąpieli pół godziny opalania i dalej w drogę. Po czerwonym szlaku Zalesie - Antoninów jedzie mi się strasznie. Piach, korzenie, miejscami potworne koleiny jakby stado quadowców przejechało i sto traktorów poprawiło. Dojeżdżam do Antoninowa wykończony, godzina przerwy i powrót. Do Zalesia znów katorga, jak dojeżdżam do jeziorek po 18-tej nie myślę o niczym innym, tylko o wskoczeniu do wody, co niezwłocznie czynię - co za przyjemność i ulga. Dalej już przyjemniej, bo wreszcie się ochładza, robię sobie nawet dodatkową rundkę w stronę Żabieńca, gdzie pyta mnie o drogę inny rowerzysta. Jedziemy razem do Konstancina. Dalej już standardowo do Kabat, przejazd przez las aż do Reala. Coraz chłodniej i przyjemniej.
Pełnia lata dziś była. Dla mnie w słońcu wręcz za gorąco. Rekordowo wcześnie udało mi się popływać na powietrzu - 21 kwietnia to rekord absolutny :) A jeszcze w planie mam narty, niezła mieszanka aktywności letnio-zimowych (w pon. jadę na kilka dni do Zakopanego z zamiarem pojeżdżenia na Kasprowym) :)