• Temperatura -10.0°C

Tatrzańskie reminiscencje zdjęciowe

Poniedziałek, 21 lutego 2011 · dodano: 21.02.2011 | Komentarze 2

Zainspirowany pięknymi tatrzańskimi fotorelacjami Izy postanowiłem i ja okrasić paroma zdjęciami moją tatrzańską czterodniową eskapadę z przełomu stycznia i lutego. Zdjęcia zostały zrobione 29 stycznia przez turystę pieszego, który nam towarzyszył przy podejściu z Kasprowego na Świnicką Przełęcz i któremu bardzo dziękuję :) Zdjęcia są czarno-białe, ale przez to też mają swój specyficzny klimat.
Tatry to moje zamiłowanie od wielu lat... zwłaszcza zimą bo łączy się to z moją pasją narciarską, z dala od przygotowanych tras i "sztruksiku" czyli śladów ratraka. Cieszę się, że na BS jest tyle osób, dla których Tatry też są tym JEDYNYM, niepowtarzalnym miejscem na ziemi :)
A dystans dzisiejszy... do warsztatu po samochód, poza tym popołudniu znów prawie 3h biegówek w Lesie Kabackim.

Kategoria biegówki

marusia
| 21:01 poniedziałek, 21 lutego 2011 | linkuj Piękne wyraziste zdjęcia. Klimat jest :) Przy najbliższej okazji też poeksperymentuję z czarno-białymi tatrzańskimi zdjęciami. Dziwne ,ale wcześniej nie wpadłem na to :) Może dlatego ,że tak mnie zachwycał ten głęboki błękit tatrzańskiego nieba.

Pozdrawiam miłośnika Tatr.
B4loco
| 20:48 poniedziałek, 21 lutego 2011 | linkuj Ehh piękny warun. Pray4snow. Szerokośći :)