• Temperatura -4.0°C

zakończenie sezonu 2010 :)

Niedziela, 26 grudnia 2010 · dodano: 26.12.2010 | Komentarze 3

Warunki pogodowe unormowały się na tyle, że można było znów pojeździć po lesie :) Po odwilży w lesie pozostało 5-10 cm zmarzniętego śniegu, na to przyprószyło ok. 1cm świeżego i jeździło się w porównaniu do warunków, które panowały prawie cały grudzień, świetnie. To był chyba pierwszy dzień, gdzie rower sprawdzał się lepiej, niż biegówki ;) W mieście natomiast suche, lekko przyprószone chodniki, dojazd do lasu bezproblemowy.
Tym sposobem dobiegł końca mój sezon 2010. Jutro wyjazd na narty, a inauguracja następnego nastąpi w zależności od warunków pogodowo-śniegowych, po 10 stycznia :)

Kategoria 30-50km

eliza
| 20:41 środa, 29 grudnia 2010 | linkuj u nas też znowu piękna zima:(... udało mi się złapać trochę kręcenia zanim znowu Warszawę zasypało. Baw się dobrze i do usłyszenia na priv:)
tomski
| 22:38 wtorek, 28 grudnia 2010 | linkuj Masz rację, nie ma sensu, odpuszczam sobie.
Tobie też gratuluję kolejnego świetnego sezonu i życzę Ci kolejnego udanego :))
Wyjazd super, w Tatrach piękna zima.
Pozdrawiam Cię z Zakopanego :)
eliza
| 21:00 wtorek, 28 grudnia 2010 | linkuj gratuluję dobrego sezonu a i dystans całkiem przyzwoity:) widzę, że się wkręcileś w trenażerową dyskusję. Szkoda nerwów. Ja już nawet nie czytam tych postów, bo po co się wkurzać niepotrzebnie:) pozdrawiam Cię serdecznie, udanego wyjazdu!