• Temperatura -1.0°C

Śnieg!! :))

Sobota, 27 listopada 2010 · dodano: 27.11.2010 | Komentarze 2

Jak ruszałem o 17-tej, nie padało. Chciałem skoczyć do Powsina i zrobić spokojną rundkę po lesie, więc wsiadłem na przełajowego przecinaka.
Dojechałem do lasu i zaczęło sypać! W okamgnieniu zrobiło się biało, śnieg cały czas mocno padał. Z jednej rundy zrobiły się trzy :D
Powrót przez Ursynów też hardkorowy - cały czas mocno sypało i do tego pod wiatr. Przydały by się dziś gogle :)
Całkiem sprawnie się poruszałem na oponkach 28 x 1,3 (Continental Twister) - żadnej gleby w tych niecodziennych warunkach :D
Frajdy było co niemiara. Teraz od poniedziałku, kiedy to ma przyjść śnieżny kataklizm i kilkadziesiąt cm świeżego opadu, czas na narty biegowe - wszystko będzie nieprzejezdne, a po zasolonych jezdniach jeździć nie będę. Na rower może jeszcze wyskoczę jutro.

Kategoria 51-100km

tomski
| 20:46 sobota, 27 listopada 2010 | linkuj Średnia jest faktycznie zadziwiająca :) Do Powsina jeszcze po suchym dociągnąłem ze średnią około 26, stąd średnia globalna również wysoka - w lesie też jechało mi się całkiem szybko :)
eliza
| 20:28 sobota, 27 listopada 2010 | linkuj fantastyczna średnia jak na hardcorowe warunki:) ja się załapałam na suchy asfalt przedpołudniowy:)