avatar Ten blog rowerowy prowadzi tomski z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 218580.53 kilometrów w tym 65642.41 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Zalesie

Czwartek, 3 czerwca 2010 · dodano: 03.06.2010 | Komentarze 0

Nauczony wczorajszym doświadczeniem burzowym dziś na rower wybrałem się wcześniej - koło 13-tej. Wolny dzień, więc akurat dziś była taka możliwość. Było gorąco i duszno, więc obrałem kierunek na jeziorka w Zalesiu. Na szczęście słońce czasem chowało się za chmurami, las też dawał ochłodę więc jechało się nieźle. W Zalesiu z rozkoszą oddałem się wodnym uciechom pływając pół godziny w jeziorku. Woda też już o wiele cieplejsza.
Z powrotem jechałem tak samo, przez las do Czarnowa, dalej Konstancin i Kabaty. W Kabatach było mi znów tak gorąco, że postanowiłem schłodzić się jeszcze raz, tym razem w oczku wodnym na tyłach Kazurki przy lesie - jak postanowiłem, tak uczyniłem :)) Tak odświeżony dotarłem o 17:30 bezpiecznie i sucho do domu. Burza nadciągnęła jakąś godzinę później, ale nie ma żadnego porównania z wczorajszym, ledwie pokropiło, ale może w nocy jeszcze mocniej da o sobie znać.