avatar Ten blog rowerowy prowadzi tomski z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 218580.53 kilometrów w tym 65642.41 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.59 km/h i się wcale nie chwalę.

MPK

Sobota, 1 maja 2010 · dodano: 01.05.2010 | Komentarze 0

To nie był mój dzień, źle mi się jechało...
Start przed 17-tą gdy już na dobre obeschło po deszczu, Dojazd do lasu (niecałe 13 km) ze średnią około 24... Gdy wyjeżdżałem z lasu, średnią miałem 18,69. Masakra. Korzenie, piach, górki, ciężko mi dziś było je pokonywać, ogólna niemoc i brak siły. Nogi aż bolały i miałem wrażenie, że mięśnie są cały czas na pograniczu skurczu, nieprzyjemne uczucie. Miałem też wrażenie, że jest strasznie parno i nie ma czym oddychać... Brak odpowiedniej regeneracji? Pewnie tak - wczoraj też 60km, przedwczoraj mniej ale za to intensywna gra w kosza... Trzeba było bardziej lajtowo dziś pojeździć.
Jedyny pozytyw - przejechanie całej zaplanowanej trasy oznaczało dziś dużą siłę woli i przełamanie własnych słabości... ;)