Kabaty

Poniedziałek, 22 lutego 2010 · dodano: 22.02.2010 | Komentarze 0

Wreszcie pojeździłem i jazda nie była walką o życie ;) Aczkolwiek do ideału daleko, haha...
W stronę Lasu Kabackiego Powsińską i Przyczółkową. Niestety ścieżka rowerowa nieprzejezdna, breja, musiałem jechać jezdnią, czego nienawidzę :( Do tego pobocze mokre od topniejącego śniegu, pełno kałuż.
Na szczęście dało się pojeździć po lesie, śnieg zmrożony, ale potwornie nierówno. Niemniej warunki są ostatnio tak antyrowerowe, że pojeździłem po tych wertepach dość długo, z trudem osiągając prędkość 15 km/h.
Powrót już bez przygód przez Ursynów.
Może jeszcze jutro las będzie przejezdny, a potem silna odwilż sprawi, że teren zamieni się w nieprzejezdną breję, a asfalty będą płynąć od topniejącego śniegu na poboczach. I znów trzeba będzie uzbroić się w cierpliwość i czekać na możliwość pojeżdżenia. Jak śnieg w lesie zmięknie, będzie można za to jeszcze fajnie potrenować na biegówkach :) Na lokalnej warszawskiej górce zjazdowej też jeszcze sporo śniegu.