• Temperatura -16.0°C

Biegówki

Sobota, 23 stycznia 2010 · dodano: 23.01.2010 | Komentarze 3

Syberyjski mróz. Po 3 godzinach biegania na nartach zgon i jak najszybsza ewakuacja do ciepła ;) A po powrocie do domu i posileniu się zasnąłem ze zmęczenia na dwie godziny, mimo że była 18-ta :)
Na rowerze to bym sobie dziś nie pojeździł, obecnie przekroczona została moja temperaturowa tolerancja do tego sportu ;-)

Jutro jadę na 3 dni do Zakopanego - na zjazdówki. Ma być tam cieplej niż w Wawie, i dobrze. ;)

Kategoria biegówki

tomski
| 10:07 niedziela, 24 stycznia 2010 | linkuj Eliza- pewnie nadejdą, bo z reguły po mroźnej zimie lato jest ciepłe, tak na zasadzie przeciwieństw :) ja nie mam takich wkładek, choć akurat biegówkowe buty mam bardzo ciepłe. Za to na rowerze stopy zamarzają już przy parustopniowym mrozie...

QRT30- ja też ubieram się dość lekko. Wczoraj też nie było mi jakoś bardzo zimno, tylko zmęczenie po nartach było wyjątkowo duże. Przypuszczam, że mróz jednak miał w tym swój udział. W lesie było przyjemnie, za to na polu dodatkowo wiało, to odczuwalna temp. była tam pewnie grubo poniżej -20.
QRT30
| 07:22 niedziela, 24 stycznia 2010 | linkuj Mi na biegówkach jest strasznie gorąco a lekko się ubieram w rowerowe rzeczy. Niedawno przy -18C było mi chyba najgoręcej w życiu, nawet ręce miałem spocone. Pozdro.
eliza
| 22:38 sobota, 23 stycznia 2010 | linkuj hej:) życzę Ci udanego wyjazdu! melduję, że kupiłam w Tchibo (tak, tak, tam jest wszystko:)) grzejące wkładki. Ustawione na 3 poziom przedłużają tolerancję na zimno o jakiś kwadrans i nie ma takiego totalnego zamrożenia, chociaż nie można powiedzieć, że jest CIEPŁO..
Mam nadzieję, że po tegorocznym zimowym doświadczeniu łaskawiej spojrzysz na lipcowe upały (które mam nadzieję, że nadejdą!!)