Kampinos

Niedziela, 29 listopada 2009 · dodano: 29.11.2009 | Komentarze 0

Moim dzisiejszym wycieczkowym celem był KPN.
Wyjazd po 11, zaczęło się najgorzej jak mogło, po 2 km tylne koło flak... wiedziałem już w tym momencie, że setki dziś nie zrobię...
Dziurka w dętce była od wewnątrz, i od razu zobaczyłem przyczynę... masakrycznie postrzępioną opaskę na obręczy :( Cóż, łatam i próbuję jechać dalej. Po 3 km kolejny flak ;( Zrezygnowany siadam na ławce w parku na Powiślu i zastanawiam się nad powrotem piechotą do domu... aż mijający mnie rowerzysta stanął i zaoferował pomoc... dał mi swoją zapasową dętkę, połataną ale szczelną... dziękuję Wybawco :)
Stan opaski sprawił, że byłem pesymistą, ale stwierdziłem, że spróbuję jechać dalej... Tylko czekałem na kolejnego flaka, ale 80 km przejechałem bez awarii. Cud :))
Nawet zdążyłem prawie 40km po KPN zrobić (do Puszczy dojechałem przed 14) - w rejonie Sierakowa, Palmir i Truskawia. Najfajniej było na czerwonym od Palmir do Dziekanowa Leśnego.