Sarbinowo

Sobota, 10 października 2009 · dodano: 10.10.2009 | Komentarze 2

Podróż sentymentalna do Sarbinowa, gdzie byłem ok. 20 lat temu :) Miło przypominać sobie miejsca, gdzie się było jako brzdąc ;)
Niewiele się zmieniło, fajnie. Zapadła mi w pamięć wyjątkowo szeroka, piękna plaża - nadal jest taka. Miasteczko zachowało kameralny charakter, mało nowych ośrodków.
no to... teraz na wschód od Kołobrzegu już chyba kolej na Mielno... :)

Kategoria Kołobrzeg 2009

tomski | 08:04 niedziela, 11 października 2009 | linkuj dziś chyba robię sobie wolne bo popaduje...
Podobają mi się te targety :)
Pozdro i do wtorku
jurasek
| 21:14 sobota, 10 października 2009 | linkuj no w końcu Sarbinowo nie bedzie nam wisiało nad głową
następny target - Mrzeżyno , Niechorze
następnie kądzielno - stare dęby - hotel Erania **** ze stadniną rumaków
potem schronisko dla koni uratowanych przed rzezią +hodowla pstrągów
na ponure dni bez rowerowe polecam Ci muzeum oręża polskiego oraz katedrę , kilka godzin masz zajete jak w banku
17.X. w sobote załatw sobie wolne bo arcy ciekawa ekspedycja na pieczenie ziemniaka
jak wiec widzisz kupa roboty przed nami
do zobaczenia we wtorek
w niedziele o 11 wyjeżdżam do pracy wiec jeśli najdzie cie ochota to możesz mi towarzyszyć do dźwirzynskiego lasu (sygnał SMS lub komem )