Konstancin

Poniedziałek, 21 września 2009 · dodano: 21.09.2009 | Komentarze 6

Z kolanem na szczęście jest coraz lepiej, dziś już mogłem delikatnie naciskać na pedały bez bólu. Ależ miałem szczęście, że to "tylko" stłuczenie, uderzenie było naprawdę bardzo silne. Jak pomyślę, że mógłbym się załatwić na wiele tygodni, a nawet miesięcy, i to 2 tyg. przed wyjazdem do Kołobrzegu i też już niedługo przez początkiem sezonu narciarskiego, to mnie ciarki przechodzą...
A dziś znów do Konstancina przez Wilanów, Kabaty. Sympatyczna traska na 2-3 h wolnego po pracy. Nie odmówiłem sobie też pływania w Chylicach, dziś wędkarz mnie zapytał, czy jestem morsem, a przecież dzień był prawdziwie letni ;) Fakt że woda chłodna. Ale może taki "trening" umożliwi mi popływanie w październiku w morzu, choć pewnie małe szanse - raczej już tak ciepło nie będzie jak dzisiaj. Na szczęście w Kołobrzegu będzie też gdzie pływać pod dachem :)

Kategoria cross, pływanie

tomski
| 18:55 niedziela, 27 września 2009 | linkuj Kolano na szczęście prawie wróciło do normy. Ale nie robię dłuższych tras, po 40-50km jest w sam raz na obecny stan. Do wyjazdu powinno być ok, jeszcze tylko tydzień :)
Pozdrawiam :)
eliza
| 20:41 sobota, 26 września 2009 | linkuj o, przeczytałam też wyżej, że z kolanem lepiej. To dobrze, ale odpuść trochę przed wyjazdem, niech w pełni wyzdrowieje
| 20:40 sobota, 26 września 2009 | linkuj oj sorki, dopiero przeczytałam Twój wpis dzisiaj, trudny tydzień był:( polecam Ci wizytę w sklepie Atlas przy Hali Mirowskiej, mają super mapy okolic Kołobrzega, warto kupić bo jest tam sporo możliwości. Jak będziesz miał mapę do dzwoń, podpowiem Ci gdzie jeździłam i gdzie było fajnie:)
jurasek
| 06:50 piątek, 25 września 2009 | linkuj no Panie Tomski , nie tylko siebie byś załatwił , ale i moje plany wycieczkowe z Waszmością ,
co do kąpieli w morzu , to są kolesie ,którzy dopiero teraz sezon plażowania zaczynają ,
i dla zwiększenia apetytu katalog tras okolicznych
do zobaczenia
tomski
| 20:02 poniedziałek, 21 września 2009 | linkuj Jadę 3 lub 4 października. Akurat pewnie zdążę się w pełni wykurować :)
Odezwę się do Ciebie w najbliższych dniach jeszcze telefonicznie, pomyśl proszę, jakie trasy jeszcze w okolicy mogłabyś mi podpowiedzieć.
Pozdrawiam Cię :)
eliza
| 19:51 poniedziałek, 21 września 2009 | linkuj fajnie, że nic poważnego Ci się nie stało, ale uważaj i nie przeciążaj. I zimne okłady koniecznie jeszcze kilka dni stosuj. Dobrze działa też voltaren w tabletkach. A kiedy wyjazd?