avatar Ten blog rowerowy prowadzi tomski z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 216195.58 kilometrów w tym 65642.41 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.58 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt Cannondale SuperX

Rokola

Niedziela, 24 września 2017 · dodano: 24.09.2017 | Komentarze 4

W terenie ciągle bardzo dużo błota, dlatego póki co jeżdżę na przełaju i wybieram warianty bardziej asfaltowe :) Codziennie od kilku dni pada, dzisiejszy dzień też nie był wyjątkiem ;) na szczęście zaczęło padać dopiero, gdy już wracałem z pływania. Spora ulewa złapała mnie w Górze Kalwarii, trwała jednak tylko chwilę i w już umiarkowanym deszczyku bez przeszkód dojechałem do domu.

yurek55
| 20:27 wtorek, 26 września 2017 | linkuj Nie wiem, czy masz konto na Navime, więc łap!
| 20:13 wtorek, 26 września 2017 | linkuj Pobierz sobie plik .gpx z mojej jazdy do GK. To trasa podana przez tomskiego. Jest {url=http://www.navime.pl/trasa/1383417/2017-08-24_09-10-45]tutaj na navime[/url] Jak chcesz to mogę wysłać na maila, albo udostępnić na dropboxie
tomski
| 21:53 poniedziałek, 25 września 2017 | linkuj Jeżeli ma być asfaltowo, to polecam tak: Wilanów - Powsin (skręt z Przyczółkowej w Rosochatą) - Okrzeszyn - Obórki - Ciszyca - Gassy - Imielin - Piaski - Cieciszew - Dębówka - Podłęcze - Wólka Dworska - GK.

W ten sposób w ogóle nie będziesz jechał głównymi drogami, tylko bocznymi asfaltami o bardzo małym natężeniu ruchu :)
putin
| 17:30 poniedziałek, 25 września 2017 | linkuj Którędy najlepiej jechać z Kabat do Góry Kalwarii? Tak, aby bylo dużo asfaltów, ale żeby nie było dużo tymi dwoma głownymi głownymi (jakieś mniejsze odcinki mogą być). Pokazuje mi jakieś drogi na google maps, ale nic nie ma o nawierzchni.