avatar Ten blog rowerowy prowadzi tomski z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 218580.53 kilometrów w tym 65642.41 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.59 km/h i się wcale nie chwalę.

Kampinos

Poniedziałek, 11 listopada 2013 · dodano: 12.11.2013 | Komentarze 2

Kolejny jesienny wypad do Kampinosu. Lubię to :)

KPN dla miłośników MTB jest niewątpliwie najciekawszą opcją w pobliżu Warszawy. Przekonuję się o tym za każdym razem gdy odwiedzam Puszczę Kampinoską. Bardzo urozmaicony (jak na mazowieckie warunki) teren daje dużo radości. Jechałem podobnie jak ostatnim razem (wjazd w Dąbrowie, byłem aż kawałek za Roztoką). Ominąłem tylko fragment zielonego szlaku przez bagna, bo ostatnio sporo padało. Zamiast tego z zielonego odbiłem na żółty (też miejscami "górzysty":) i dobiłem do czerwonego prowadzącego do Roztoki. Za Roztoką pojechałem jeszcze na 10-kilometrową pętlę zielony-żółty-czerwony.

Wyjechałem koło 12 i "dopadł" mnie krótki dzień. Od Palmir wracałem już przez las po zmroku. A nie jest to Las Kabacki, który znam na pamięć, więc było ciekawie. Ale przejechałem sprawnie :)

Super wypad i idealna, rześka temperatura oscylująca koło +6 stopni :)