Czerwiec, 2011

wieczorne bieganie

Poniedziałek, 20 czerwca 2011 · dodano: 20.06.2011 | Komentarze 0

Lało z przerwami prawie cały dzień. Pierwotny plan zakładał załatwienie na rowerze kilku spraw na Ursynowie po pracy, ale przez deszcz odpuściłem sobie. Za to po 20-tej, gdy wreszcie przestało lać, wyskoczyłem pobiegać i zaniosło mnie z Mokotowa przez Morskie Oko, Łazienki, Agrykolę aż na Powiśle :) Fajne rześkie powietrze po deszczu, godzina z okładem biegu, forma dobra a najlepsza pod koniec, kiedy to pewnie już biegłem z zupełnie pustym żołądkiem :) na początku "cosik" w środku mnie tam dławiło ;)

Kategoria bieganie

Lasy Chojnowskie

Niedziela, 19 czerwca 2011 · dodano: 19.06.2011 | Komentarze 0

Chłodno, rześko, pochmurnie, mój ideał rowerowej pogody. I wreszcie znów z licznikiem ;-) Pojeździłem dziś zatem więcej niż zazwyczaj ostatnio i wreszcie nie narzekałem na przymulenie i potworny brak energii spowodowany przez ciepło i słońce, kiedy to bardziej niż jeździć chce mi się pływać :-) Na szczęście obecnie w prognozach nie widać wielkich upałów, bo znoszę je fatalnie.
Traska po Lasach Chojnowskich, dojazd przez Las Kabacki i Konstancin, posiedziałem też w Zalesiu nad jeziorkiem. W drodze powrotnej spotkałem znajomego - Piotrka, który to wczoraj wygrał na Bike Oriencie zrobiwszy 172 km, wielki szacun :)

Kategoria 51-100km

Sobota, 18 czerwca 2011 · dodano: 19.06.2011 | Komentarze 0

I jeszcze jeden wypad nad Rokolę z soboty, przed wieczornym wyjazdem z działki do Wawy :)

Piątek, 17 czerwca 2011 · dodano: 19.06.2011 | Komentarze 0

zaległy wpis działkowy, standard, wypad pływacki nad jezioro

Czwartek, 16 czerwca 2011 · dodano: 16.06.2011 | Komentarze 0

Znów gorąco, znów letni, działkowy standard :) no i stwierdzam, że coraz bardziej lubię ścieżkę wzdłuż torów kolejowych wiodącą nasypem, która doprowadza do mostu kolejowego koło G. Kalwarii. Ścieżynka ma może 2km w sumie, ale oferuje świetne terenowe doznania i fajne widoki :) Jak na Mazowsze to rzekłbym, że miejscami jest nawet górzysta ;)
W Rokoli znów godzina pływania, dziś już bardzo ciepła woda :)

Środa, 15 czerwca 2011 · dodano: 15.06.2011 | Komentarze 0

Standard działkowy. Znów w jedną stronę przejechałem mostem kolejowym w Górze Kalwarii :) do tego w obie strony przejechałem się ścieżką na nasypie kolejowym, która prowadzi do tego mostu właśnie, tym sposobem można uniknąć nudnego, asfaltowego przejazdu przez centrum GK.
Woda w Rokoli super, dziś znów prawie godzina pływania :) forma pływacka wyraźnie zwyżkuje. Pogoda ma się w sobotę na kilka dni zepsuć, wtedy też wracam do Wawy, trzeba korzystać, póki jest ładnie.

Wtorek, 14 czerwca 2011 · dodano: 14.06.2011 | Komentarze 0

Zapomniałem zabrać na działkę licznik, więc przebiegi będę wpisywał szacunkowe ;)
Po 18 pojechałem nad Rokolę. Pływało się wspaniale i tak mi zeszło w wodzie prawie do zachodu słońca. Wróciłem dopiero o 21:30 :)
Za dnia było pochmurno, ale pod wieczór pięknie się wypogodziło, tak że mogłem podziwiać zachód słońca z mostu drogowego w Górze Kalwarii :)
W tamtą stronę przejeżdżałem przez most kolejowy, lubię tamtędy jeździć, aczkolwiek trzeba uważać, bo w drewnianych belkach, po których się jedzie, są gdzieniegdzie wyrwy ;) Zaleca się przed wjazdem na most również sprawdzić, czy nie nadjeżdża pociąg ;)

Kabaty, Chylice

Poniedziałek, 13 czerwca 2011 · dodano: 13.06.2011 | Komentarze 0

Miły dzień, bo mi wreszcie trochę energii wróciło ;) wraz z nastaniem rześkich, chłodnych dni. Jestem jeszcze w wawie, więc pojechałem sobie najpierw do Chylic, popływałem pół godziny (już nieco cieplej niż wczoraj) i nawrotka do Kabat, w Powsinie godzinka pingla, dziś też z dobrym efektem, forma dopisywała ;) i przed 21-tą odjazd z Powsina do domu.
Jutro wyjazd na działkę, więc w najbliższych dniach tamtejsze bezdroża na tłentynajnerze ujeżdżane będą.

Chylice

Niedziela, 12 czerwca 2011 · dodano: 13.06.2011 | Komentarze 0

Zmęczenie po terenowej setce w sobotę. Pojechałem do Chylic popływać trochę, było chłodno i wietrznie więc tylko kwadransik, w Powsinie w drodze powrotnej pograłem trochę ze znajomymi w pingla.
Dziś wyjeżdżam na kilka dni za miasto, wracam w sob wieczorem, ma być też ciepło, więc najbliższe jazdy zdominuje pewnie kierunek Rokola ;)

MPK-Rokola-Góra Kalwaria

Sobota, 11 czerwca 2011 · dodano: 11.06.2011 | Komentarze 2

Pierwszy długodystansowy test 29era w bardziej wymagającym terenie. Bardzo udany :)
Start późno, ruszam ze znajomym przed 13-tą, dobijam do MPK przez Most Siekierkowski. Jadę czerwonym szlakiem, potem odbijam na niebieski i dojeżdżam do Wiązownej. Dalej już tylko czerwonym, przejazd singlem wzdłuż Mieni to dla mnie zawsze hit. Koło Otwocka trochę górek. Po 17-tej dojeżdżam do Rokoli, gdzie mimo dość chłodnego dnia kwadrans pływam. Dobrze mi to robi po trudach jazdy przez piachy i korzenie :)
Dalej już łatwo, szutrem do G. Kalwarii, powrót nad Wisłą do Konstancina i Lasu Kabackiego, który przejeżdżam jeszcze cały aż do Reala, co by 100 wyszło ;)
Z formą słabo, nie mogłem szarżować i narzucić mocniejszego tempa, przeszkadzał mi bardzo plecak, jednak wolę mieć "wolne" plecy, ale rower spisał się na medal - big wheel to jest to :)
CHE... dlaczego z nami nie pojechałaś! Szkoda, z Tobą byłoby o wiele fajniej, to się samo przez się rozumie :D